Tudja, hogy mi a legsikeresebb értékesítők titka? Miért van az, hogy egyesek bármit képesek eladni, vevőik legnagyobb meglepetésére, és még élvezik is, amit csinálnak. Az ilyen értékesítő a legnagyobb kincs: alkalmazottként jó fizetésre és megbecsülésre számíthat, míg ha saját vállalkozásba fog, sikerre van ítélve.
A kulcs a gerillaértékesítés. A nagy sikerű Gerillamarketing könyv írója, Jay Conrad Levinson szerzőtársaival Magyarországon elsőként bemutatja a gerilla értékesítés módszereit, gyakorlati technikáit. A könyv jó bizonyíték arra, hogy jó értékesítőnek nem csak születhet az ember, hanem azzá is válhat.
"A gerilla értékesítés azt jelenti, hogy szakítasz addigi szokásaiddal, és a puszta győzködés helyett időt, energiát és képzelőerőt vetsz be. Azt jelenti, az üzletfeleidet olyan mélyen megismered, hogy eszükbe se jut mással üzletet kötni. Ehhez szuperbecsületesnek, szuperetikusnak és szuperfigyelmesnek kell lenned. A gerilla üzletkötés azt jelenti, hogy nem az üzletkötő hozza a legfontosabb döntéseket arra nézve, mit és hogyan vesz a vevő. Azt jelenti, hogy megoldjuk a vevőink problémáit, és szövetségesekké tesszük őket."