1989 tavaszán egy Bill Mayon-White nevű angol menedzsment tanácsadó közölte, hogy itt bizony rendszerváltozás lesz és ajánlatos lenne készülni a jövőre. Három hónapig tartott, amíg meggyőzött a franchising mindenhatóságáról. Belevágtunk, de nem voltunk túl lelkesek. Több kiló szakkönyv átolvasása, hajnalig tartó viták eredményeképpen azonban végül arra a következtetésre jutottunk, hogy a franchising valóban az az eszköz, az a "segítő kéz” lehet, amire a feltörekvő magyar vállalkozóknak szükségük van.
Ezt a meggyőződést szeretnénk ezzel a könyvvel továbbadni. Szeretnénk, ha az önállóság útját járók (vagy az éppen odakészülők) elhinnék, hogy a siker kapuja előttük is nyitva áll. A kulcs ehhez pedig a minőség, a megalapozott vállalkozás létrehozása. Mivel a franchising mindkettőt kínálja, meggyőződésünk, hogy e könyv elolvasása minden vállalkozónak és vállalkozójelöltnek csak hasznára lehet.
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Haraszti Mihály: Franchising a vállalkozók csodafegyvere?
Kiadás:
Budapest, 1992
Kiadó:
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Közgazdaság Kereskedelem
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
280 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
963042455x