Vannak esetek, amikor gyors és átfogó információkra van szükség egy-egy szakterületről. Ilyenkor kell leemelni a polcról az EGYSZERŰBBEN sorozat megfelelő kötetét, amelyből gyorsan és befogadásukat megkönnyítő szerkezetben olvashatók ki az ismeretek. Ezek segítségével aztán — ha még egyáltalán szükséges — könnyen tovább léphetünk.
• Miért szükséges a marketing egy cég sikeréhez?
• Mit kell tudni a marketingről, hogy jó szakemberek legyünk?
• Mi a marketingmix?
• Hogyan hangoljuk össze sikeresen a marketingdöntéseket a vállalat egészének stratégiájával?
A marketing alapjai című könyv mind a szakemberek, mind a laikusok számára érthető módon megfogalmazott, példákkal illusztrált magyarázatot ad ezekre a kérdésekre.
Újabb és újabb problémákat tár fel, miközben rávezet, hogyan lehet a leghatékonyabban menedzselni az oly fontos és szerteágazó stratégiai marketingfunkciókat.
A marketing alapjai nélkülözhetetlen kézikönyv azoknak, akik egy rövid tanfolyam keretei között ismerkednek meg a témával vagy pedig azonnal a tárgyra akarnak térni. Nem hiányozhat a menedzserek könyvespolcáról sem, akik úgy gondolják, hogy nem árt néha felfrissíteni vagy továbbfejleszteni már meglévő tudásukat.
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Simon Majaro: A marketing alapjai
Fordító:
Kiadás:
Budapest, 1998
Kiadó:
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Pszichológia Kereskedelem
Sorozat:
Terjedelem:
278 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9635451571