"Jelen könyv a kapitalista és a szocialista reklám problematikáját tárgyalja, egyaránt foglalkozik a reklám gazdasági és vállalatgazdasági jelentőségével, szerepével és hatásaival, valamint a reklám hatását biztosítani hivatott lélektani elméleti vonatkozásokkal, továbbá a reklámhatás kiváltására alkalmas eszközökkel (a reklámhatáskeltés pszichotechnikájával). Bár a könyv arra törekszik, hogy ezeket a kérdéseket lehetőleg kimerítően tárgyalja és példákkal szemléltesse, számos kérdést mégis csupán viszonylag röviden tudott érinteni. Ez szükségszerűség. Az irodalomban egyes részkérdéseknek, mint például a könyvkereskedői reklámnak, a kirakatrendezés technikájának, a kirakatbeli ártáblák megírási módozatainak, a külföldi reklámozásnak stb. terjedelmes köteteket szentelnek, egy átfogó könyv keretében pedig az ilyesféle kérdések számára csupán néhány oldal biztosítható."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Varga István: A reklám
Kiadás:
Budapest, 1960
Kiadó:
Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Közgazdaság Kereskedelem
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
442 p.; 38 tbl.
Méret:
20 × 30 cm
Kötésmód:
egészvászon
tartalom:
leírás:
Kötése laza.