"A hirdetők az elmúlt tizenkét évben tarifaáron számolva közel ezermilliárd forintot költöttek el reklámra. Hatalmas összeg ez, és az is biztos, nem kis felelősséget ró azokra, akik döntenek róla. Hogy miért? Mert a médiatervezés és -vásárlás számos területet - közgazdaságtant, szociológiát, szociálpszichológiát - magában foglaló ismerethalmaz, amelyet Magyarországon eddig átfogóan, gyakorlatorientáltan, esettanulmányokkal alátámasztva nem rendszereztek. Ezt tette meg a kivételes háttértudással és rengeteg tapasztalattal rendelkező szerzőpáros, akik a szakkönyvre ritkán jellemző könnyedséggel vezetik be az olvasót e különleges szakterületre, hogy ott megmutassák, hogyan lehet hatékonyan médiát tervezni, vásárolni."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Incze Kinga, Pénzes Anna: A reklám helye
Kiadás:
Budapest, 2002
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
249 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9632047419