˝Könyvünk három szférában (gazdasági, társadalmi, kulturális) a kreativitás általános és specifikus szabályszerűségeivel összefüggésben taglalja a hatékony reklám pszichológiai törvényszerűségeit; a koncepcióalakítás módozatait, a reklámötlet és a reklámgondolat sajátosságait a különféle hatáshelyzeteket. A kritikusan szemlélt meggyőzési, illetve befolyásolási modellek részletes, gyakorlati példákkal illusztrált bemutatásának kiindulópontja és meghatározója a gondolkodásnak cselekvésben betöltött szerepe és mértéke...˝
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Földi Katalin: A reklám lélektana
Kiadás:
Budapest, 1977
Kiadó:
Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Pszichológia Sajtó Közgazdaság Szociológia
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
303 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9632205227