tartalom:
"Ez a könyv irányítási és üzleti szemszögből tárgyalja az információs rendszerek témakörét. Azokra az eljárásokra is koncentrál, amelyekkel az információs rendszerek kiszolgálják az üzleti stratégiát, elmagyarázza az eszközöket és módszereket, amelyek segítik az információs rendszerekre vonatkozó stratégiák összhangját az üzleti stratégiák igényeivel. Kitér az üzleti folyamatok újraszervezésére (BPR), a folyamat- és információelemzésre, a szükségletelemzésre, a folyamatok ki helyezésére és a várható trendekre.
Az információs rendszerek menedzsmentje viszonylag új, még nincsenek alapszabályok, receptszerű eljárások. Ésszerű megközelítés tehát- és ezt követi ez a kötet is -, hogy értelmezzük az alapvető menedzselési elveket, megértsük azokat az előnyöket, amelyeket az információs rendszerek nyújtani tudnak, illetve azokat az eszközöket, amelyekkel ez elérhető.
Választ kaphatunk többek között a következő kérdésekre:
Mi az információs rendszer?
Hogyan integráljuk információs rendszerünket üzleti stratégiánkba?
Hogyan járhatnak az információs rendszerbe történő befektetéseink üzleti haszonnal?
Hogyan menedzseljük az információs rendszer kifejlesztését?
Hogyan szervezzük meg információs rendszerünket?"
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető