"A vásárló többnyire valamilyen elképzeléssel lép be az üzletbe. Választása azonban már a kínálat pontos ismeretében dől el, amikor elképzelését a tényleges választék alapján módosítja. Legjobban ilyenkor az áru csomagolása hat rá, a belső tartalom ellenőrzése nélkül az ízlésének legjobban tetszőt vásárolja meg. A csomagolás jelentősége tehát jóval nagyobb, mint amit a hazai gyakorlat mutat. Az áru védelme, a reklám, a kereskedelmi szállítás és elosztás, a hatósági előírások megtartása olyan követelményeket támaszt az áru külsejével szemben, amit ma már csak az ezzel a szakterülettel foglalkozó szakember tud munkájával kielégíteni. A könyv az ilyen szakmát tanulóknak és gyakorlóknak szól, ezek közül is elsősorban azoknak, akiknek élelmiszerek csomagolása a feladatuk.
• A vásárlás és a csomagolás kapcsolata
• Igények a csomagolással szemben
• Csomagolóanyagok és csomagolóeszközök
• Ömleszthető élelmiszerek csomagolása és gyűjtőcsomagolása
• A csomagolóüzemek beruházása és szervezése
• A csomagolás gazdasági kérdései
• Az élelmiszerek csomagolására vonatkozó legfőbb előírások gyűjteménye
"
GAZDASÁG / Kereskedelem kategória termékei
Élelmiszerek csomagolásának tervezése és szervezése
Szerkesztő:
Kiadás:
Budapest, 1982
Kiadó:
Kategóriák:
Terjedelem:
175 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9632314212