GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Márkázás a gyakorlatban

: Márkázás a gyakorlatban

Kiadás:

Budapest, 2000

Kiadó:

Geomédia Lap- és Könyvkiadó

Kategóriák:

Gazdaság vegyes Közgazdaság

Nyelv:

Magyar

Terjedelem:

238 p.

Kötésmód:

papír

ISBN:

9637910727

tartalom:

"Coca-Cola, Kellogg's, McDonald's, Kodak, Marlboro, IBM, American Express, Sony, Mercedes, Nescafé... A világ legismertebb márkanevei. Minden üzletember ilyen márkákat szeretne birtokolni. Minden marketinges ilyen márkákat szeretne felépíteni. És a fogyasztó sem egyszerűen terméket akar vásárolni: szüksége van arra a tudatra is, hogy igazi márkát vásárolt. A globális piac kialakulásával egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert a megfelelő stratégiával kialakított márkanevek. Egyes piaci szektorokban - például a szolgáltatások terén - pedig csak most kezdik felismerni a márkanevek hasznát és értékét. Vajon mi különbözteti meg az egyszerű terméket a valódi márkától? Geoffrey Randall szerint a nagyobb fogyasztói érték biztosítása, az innovációba és fejlesztésekbe történő befektetések, valamint a piaci változásokra történő gyors reakciók. A szerző definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket, és elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult világmárkák stratégiáját. Elmagyarázza, hogyan kell egy új márkát megtervezni, bevezetni, reklámozni és menedzselni. Részletesen elemzi a globális piac márkázásra gyakorolt hatását és a márkaneveket érő kihívásokat, valamint a kiskereskedők szerepét a márkanév kialakításának folyamatában. Bemutatja, hogyan lehet márkanevet kialakítani a szolgáltatóiparban és a business-to-business piacokon, de kitér arra is, hogy az internet milyen hatást gyakorol a már meglévő és az új márkákra. A Márkázás a gyakorlatban nélkülözhetetlen eszköze mindazon marketingszakembereknek, cégtulajdonosoknak vagy kereskedőknek, akik érdekeltek az időtálló márkanevek létrehozásában és fenntartásában. Geoffrey Randall nemzetközi hírű szaktekintély, marketing- és menedzsmenttréningekre szakosodott tanácsadó. Korábban a Thames Business School igazgatója volt, jelenleg a City University Business School előadója. Hat marketinggel foglalkozó könyvet írt."

Ár:

nincs raktáron, előjegyezhető
 

Hogyan böngészhetek?

Ahogyan a leginkább kényelmes Önnek! Tekintse át kínálatunkat témakör, szerző, sorozat vagy cím szerint, vagy használja a részletes keresőt!

 

Hogyan értesülhetek az új ajánlatokról?

Rendeljen hírlevelet, így mindig naprakész lesz, és csak a kiválasztott témákat küldjük el!

 

Hogyan rendelhetek?

A raktáron lévő könyveket a ""-ba helyezve rendelheti meg! Ha a keresett könyv nem található, kérjük, jegyezze elő, s igyekszünk minél hamarabb beszerezni. (További segítség...)

Belépés

Még nem regisztrált? Kattintson a Facebook-belépés gombra vagy, ide kattintva hagyományos regisztrációt kezdeményezhet.

Súgó

Jelszó-emlékeztető kérése

A jelszó-emlékeztetőt elküldtük a megadott e-mail címre.
A levél kézbesítése legfeljebb néhány perc. Ha jelszó-emlékeztetője nem érkezik meg egy órán belül, kérje kollégáink segítségét!
A megadott email cím nem található
Ehhez az e-mail címhez nem áll módunkban jelszó-emlékeztetőt küldeni!

Az e-mail címhez, amelyhez az imént jelszó-emlékeztetőt kért, nem visszaigazolt felhasználói fiók tartozik, ezért ezzel az e-mail címmel és a hozzá tartozó jelszóval egyelőre nem lehet belépni. Kérjük, ellenőrizze e-mail postafiókját, és a kiküldött értesítőben található link segítségével erősítse meg regisztrációs szándékát. Ezt követően az eredetileg megadott jelszavával beléphet felhasználói fiókjába.

A megadott e-mail címre nincs lehetőség jelszó-emlékeztetőt kérni.

Jelentkezzen be Facebook vagy LinkedIn segítségével!

Adja meg korábban regisztrált e-mail címét, hogy elküldhessük Önnek a jelszó-emlékeztetőt!