"Coca-Cola, Kellogg's, McDonald's, Kodak, Marlboro, IBM, American Express, Sony, Mercedes, Nescafé... A világ legismertebb márkanevei. Minden üzletember ilyen márkákat szeretne birtokolni. Minden marketinges ilyen márkákat szeretne felépíteni. És a fogyasztó sem egyszerűen terméket akar vásárolni: szüksége van arra a tudatra is, hogy igazi márkát vásárolt. A globális piac kialakulásával egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert a megfelelő stratégiával kialakított márkanevek. Egyes piaci szektorokban - például a szolgáltatások terén - pedig csak most kezdik felismerni a márkanevek hasznát és értékét. Vajon mi különbözteti meg az egyszerű terméket a valódi márkától? Geoffrey Randall szerint a nagyobb fogyasztói érték biztosítása, az innovációba és fejlesztésekbe történő befektetések, valamint a piaci változásokra történő gyors reakciók. A szerző definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket, és elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult világmárkák stratégiáját. Elmagyarázza, hogyan kell egy új márkát megtervezni, bevezetni, reklámozni és menedzselni. Részletesen elemzi a globális piac márkázásra gyakorolt hatását és a márkaneveket érő kihívásokat, valamint a kiskereskedők szerepét a márkanév kialakításának folyamatában. Bemutatja, hogyan lehet márkanevet kialakítani a szolgáltatóiparban és a business-to-business piacokon, de kitér arra is, hogy az internet milyen hatást gyakorol a már meglévő és az új márkákra. A Márkázás a gyakorlatban nélkülözhetetlen eszköze mindazon marketingszakembereknek, cégtulajdonosoknak vagy kereskedőknek, akik érdekeltek az időtálló márkanevek létrehozásában és fenntartásában. Geoffrey Randall nemzetközi hírű szaktekintély, marketing- és menedzsmenttréningekre szakosodott tanácsadó. Korábban a Thames Business School igazgatója volt, jelenleg a City University Business School előadója. Hat marketinggel foglalkozó könyvet írt."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Geoffrey Randall: Márkázás a gyakorlatban
Kiadás:
Budapest, 2000
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
238 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9637910727