Könyvem folytatása, bővítése, sok részletét tekintve átdolgozása a Médiagazdaságtan 1. cimmel 1995 tavaszán megjelent kötetemnek. A rádiózás és a televíziózás piacának tárgyalása képezi a két új részt, de emellett erősen átdolgoztam és bővítettem a médiapiacok általános jellemzőit taglaló második fejezetet is. A lapok piacának bemutatásában kevesebb a változás, az alapfogalmakat és a tömegkommunikáció hatásait összegző bevezető fejezetben pedig csak néhány kisebb módosítást eszközöltem. Emellett kijavítottam az előző kötet néhány apróbb pontatlanságát. Miután a Médiagazdaságtan 1. 1996 tavaszára elfogyott, választhattam volna azt a megoldást is a kiadó sürgetésére, hogy változatlan formában újranyomják a könyve, és Médiagazdaságtan 2. címmel jelentessem meg a bővítést. Remélem, az olvasó is úgy fogja érezni, igazolja a késedelmet az alapos átdolgozás, erről magam meg vagyok győződve.
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Gálik Mihály: Médagazdaságtan 1-2.
Kiadás:
1998
Kiadó:
Kategóriák:
Terjedelem:
250 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9639078433