"David Ogilvy, "az amerikai reklámipar mágusa" (Time), számos világhírű reklámkampány (Rolls-Royce, Schweppes, Schell, stb.) szellemi atyja és irányítója könyvében elárulja nekünk; - hogyan lehet állást szerezni egy reklámügynökségnél, - hogyan lehet olyan reklámot csinálni, amely sebes kattogásra készteti a pénztárgépet, - hogyan kell megírni egy jó reklámszöveget és rábírni az embereket, hogy el is olvassák, - a tévéreklámok közül melyik az a 12 fajta, amelyik eladja az árut, és melyik az a négy, amelyik nem, - hogy kell-e szex a reklámban, és még sok minden mást... Mindezt brutális őszinteséggel és csípős szellemességgel."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
David Ogilvy: Ogilvy a reklámról
Fordító:
Kiadás:
Budapest, 1990
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
223 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
963773709x