tartalom:
"A könyv, amelyet most vesz kezébe az olvasó, úttörő szellemű munka: az emberrel és a társadalommal foglalkozó tudományok eredményeinek hasznosítási lehetőségeit vázolja fel az ipar és a kereskedelem jelenkori problémáinak megoldására. Az ún mindenekelőtt a társadalom-lélektannak - mint humán tudománynak - a praktikus, üzleti célú megközelítésmódjában van, amely lehetőséget ad arra, hogy feltáruljanak a társadalom és az egyén kapcsolatában érvényesülő kölcsönhatások, mint a fogyasztói magatartást, értékrendet és motivációt kialakító tényezők. A társadalom fejlődésével ez utóbbiak megismerése egyre nagyobb jelentőségre tesz szert a vállalat működése szempontjából. A fogyasztói piacon - amelyet növekvő mértékben a vevők "uralma" jellemez - a választék bővülése, az új igények jelentkezése és a fokozódó konkurencia folytán egyre nehezebbé válik egy-egy terméket piacképessé tenni, illetve a keresletet a megfelelő szinten tartani. Ez feltételezi az egyén és a fogyasztó tökéletesebb megismerését, ízlésére, szokásaira vonatkozó információk szervezett hasznosítását a vállalat kereskedelmi tevékenységében."
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető