Márkaeltérítés, márka-kisajátítás avagy brand hijack: a fogyasztói hatalomátvétel, a vásárlói marketingkezdeményezés szinonimái. A fogyasztók a professzionális marketingszakemberektől átveszik a márka irányítását, ők határozzák meg a termék további fejlődését.
Légy üdvözölve a marketing új generációjában! Bizonyára nem hat meglepetésként, hogy mivel a fogyasztók egyre nagyobb mértékben önazonosságot és önigazolást keresnek a polcokon elhelyezett termékekben, a marketinges feladata is drámai gyorsasággal változik. A gyors márkaépítés nem lehet sikeres? Dehogynem. Csak nem lehet erőltetni.
Az Eltérített márkák ötletei néha meghökkentőek: ez a módszer kíván némi merészséget a marketingestől. De ezek az ötletek egytől egyig működnek – és ez máris több, mint amit a marketingmódszerek kilencven százalékáról állíthatunk...
Alex Wipperfürth a San Franciscó-i Plan B (www.plan-b.biz) munkatársaként olyan márkák sikeres piaci kisajátításának volt előmozdítója, mint a Pabst Blue Ribbon, a Napster, a Dr. Martens.
GAZDASÁG / Közgazdaság kategória termékei
Alex Wipperfürth: Eltérített márkák. A marketinges marketing
Fordító:
Kiadás:
Budapest, 2005
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Sorozat:
Terjedelem:
335 p.
Kötésmód:
papír