A Magyar Kir. Állami Vas-, Acél- és Gépgyárak létrejötte és működése; A MÁVAG bekapcsolása a repülőgépsárkányok és repülőgépmotorok javításába 1936-37; A WM 21 Sólyom felderítő-bombázó repülőgép gyártása 1939-42-ig; A Hirth HM 504 típusú repülőgépmotorok javításának megszervezése, a lincencgyártás elindítása és lebonyolítása, valamint ennek előzményei 1938-44; Az olasz Reggiane Re 2000 "Falco" egymotoros vadászrepülőgép licencgyártása és annak előzményei 1939-44; M 25 Nebuló iskola- és túragép gyártása 1941-42-ben; Az Arado Ar-96 B-3 típusjelzésű iskola- és gyakorlórepülőgép licencének megvétele, és a szériagyártás megindulása 1942-44; A Daimler-Benz DB-605 A és B típusú repülőgépmotorok forgattyús tengelyeinek gyártása a MÁVAG diósgyőri üzemében 1942. májustól 1944. júniusig; A Messerschmitt Bf (Me) 109 G. típusú repülőgép futómű licencgyártásának előkészületei a MÁVAG budapesti gyára B-14 jelzésű üzemében; A MÁVAG repülőgép- ill. repülőgépmotorokat gyártó gyáregységeinek bekapcsolása a vadászprogramba.
TÖRTÉNELEM / Magyar történelem kategória termékei
Kováts Lajos: Sólymok, Héják, Nebulók. A Magyar Kir. Állami Vas-, Acél- és Gépgyárak Repülőgépgyárának tevékenysége 1936-1944
Kiadás:
Budapest, 1990
Kiadó:
Kategóriák:
Magyar történelem Második világháború Repülés Technikatörténet Ipar
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
126 p., ill.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9637860142