"E régi-új könyv az iskolai tanítás és tanulás elméletének legújabb eredményeit foglalja össze. Miközben a mű koncepciója és szerkezete hű maradt az 1992-es első és az 1997-es második kiadáshoz, a szerző elvégezte azokat a fontosabb változtatásokat, amelyeket a neveléstudomány fejlődése, az oktatáspolitikai környezet változása és az oktatói tapasztalatok indokolnak. A kiadó és a szerző pedagógusjelöltek, pedagógusok és a pedagógia kérdései iránt érdeklődő, művelt nagyközönség számára ajánlja a könyvet."
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pedagógia kategória termékei
Báthory Zoltán: Tanulók, iskolák - különbségek. Egy differenciális tanításelmélet vázlata
Kiadás:
Budapest, 1997
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
326 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9637315500