A Magyar Tudományos Akadémiának az Eötvös Loránd Tudományegyetem Társadalom- és Neveléslélektani Tanszéke mellett működő Kommunikációelméleti Kutatócsoportja az Országos Rádió és Televízió Testület megbízásából vizsgálatot végzett a hazai médiaviszonyoknak a közönség vonatkozásában feltett aktuális kérdéseiről: - hogyan válogatnak a nézők és hallgatók a többszörösére duzzadt televíziós és rádiós kínálatból, milyen média-fogyasztói típusok léteznek, és az egyes típusok jellemzői miképpen függenek össze szocio-kulturális sajátosságokkal? - hogyan vélekednek az emberek a közszolgálati és a kereskedelmi médiumokról, mit várnak az egyiktől és mit a másiktól, egyáltalán létezik-e koherens közvélemény a közszolgálatiságról? - mit tudnak, illetve mit gondolnak az állampolgárok a magyarországi duális médiarendszerről, a tömegkommunikációs eszközök hazai (törvényi) szabályozásáról, az elektronikus műsorszolgáltatók működését felügyelő ORTT működéséről, tevékenységéről?
ANTIK-VARIA / Sajtó kategória termékei
Magyarországi médiumok a közvélemény tükrében
Szerkesztő:
Kiadás:
Budapest, 2002
Kiadó:
Országos Rádió és Televízió Testület
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
195 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9630095149