˝Végre egy olyan gyakorlati útmutatás, amely nem valamely amerikai anyag szolgai fordítása, hanem egy magyar származású európai marketing szakembernek a speciális mai hazai valóság igényei szerint összeállított szakkönyve.
Az ismeretanyag didaktikai felépítése a felnőtt oktatás legújabb felismeréseinek figyelembevételével messzemenően megkönnyíti az áttekintést, és egyenes úton bevezet a tudásanyag és információ kellős közepébe. A marketing központi ismeretanyaga már az első fejezettel teljes terjedelmében az olvasó elé tárul. A további fejezetek ezt rétegesen bővítik, és lépcsőzetesen minden részletében és mélységében bemutatják. A záró fejezet a gyakorlatban közvetlenül alkalmazható eljárások és tanácsok tárházával a hazai gazdasági életben minden további nélkül alkalmazható módszereket ismertet.
A nemzetközi marketing szakirodalom számottevő forrásmunkáinak, valamint a könyvben található és információkkal megvilágított címszavaknak részletes összefoglalása egészíti ki a vázolt fejezeteket.˝
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
Tartsay Vilmos: A marketing európai gyakorlata
Kiadás:
Budapest, 1993
Kiadó:
Kategóriák:
Terjedelem:
223 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9638253002