TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
A reklám kézikönyve

, : A reklám kézikönyve

Kiadás:

Budapest, 1973

Kiadó:

Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó

Kategóriák:

Pszichológia Közgazdaság Kereskedelem

Nyelv:

Magyar

Terjedelem:

399 p.

Kötésmód:

karton

tartalom:

"A reklám egyre inkább jelen van mindennapi életünkben. A társadalom tagjai négyféle minőségben kerülhetnek kapcsolatba a reklámmal: vannak - mind nagyobb számban - akik a reklámot művelik, alkotják, hivatásszerűen foglalkoznak vele; mások gazdasági céljaik megvalósítása érdekében igénybe veszik; ezeken az aktív érdekelteken kívül vannak azok, akikhez a reklám fordul; és végül mindazok, akik a reklámozott terméknek vagy szolgáltatásnak nem fogyasztói vagy használói, de akik a reklám jelenlétét mégis kénytelenek tudomásul venni. Természetesen az utolsó három kategóriába tartozók köre nem állandó: lehet, hogy valaki egy konkrét reklámot tekintve az egyik kategóriába sorolható, egy másik konkrét reklámhoz való viszonyában azonban egy másik kategóriába kerül. Ez a kézikönyv elsősorban az első csoporthoz szól; azokhoz, akik a reklámmal munkakörüknél fogva foglalkoznak. Számukra összegezi a legfontosabb elméleti és gyakorlati tudnivalókat, hogy munkájuk színvonalas végzését elősegítse. Az ő szemszögükből vizsgálja a különböző kérdéseket, és ez nem mindig azonos azzal a nézőponttal, amelyből a reklámot - mint jelenséget vagy szakmát vagy ismeretágat - a másik három kategória oldaláról szemlélik vagy érzékelik. A ki és mit reklámozzon kérdésének tisztázása, a különböző termékek és szolgáltatások reklámigényességének elemzése, a termelői, a nagykereskedelmi, a kiskereskedelmi reklám, a reklámcélok meghatározása átvezet a gyakorlati tudnivalókhoz. Részletesen foglalkozik e kézikönyv a reklámakciók tervezésének módszerével, a reklám tartalmának kialakításával, a védjegy szerepével a reklámban. Ismerteti a magyarországi reklámeszközöket és reklámhordozókat, méreteiket, tarifáikat, a határidőket, az igénybevétel és a költségráfordítások értékelésének módját, az ahhoz szükséges adatokkal együtt. Ez az ismertetés kiterjed a sajtótermékekre, a filmre, a televízióra, a rádióra, a szabadtéri reklámeszközökre, a címre szóló reklámra, a reklámnyomtatványokra, a vásárokra, kiállításokra és egyéb rendezvényekre. Külön fejezetek foglalkoznak a reklámmal rokon új propagandamódszerekkel, a public relations-szel és a merchandising-gel. A hazai adatok és gyakorlat mellett az egyes fejezetek a szükséges mértékben tartalmazzák a külországokban való reklámozás ismeretanyagát is."

Állapot:

használt, de jó állapot

Ár:

1 400 Ftrendelhető
 

Hogyan böngészhetek?

Ahogyan a leginkább kényelmes Önnek! Tekintse át kínálatunkat témakör, szerző, sorozat vagy cím szerint, vagy használja a részletes keresőt!

 

Hogyan értesülhetek az új ajánlatokról?

Rendeljen hírlevelet, így mindig naprakész lesz, és csak a kiválasztott témákat küldjük el!

 

Hogyan rendelhetek?

A raktáron lévő könyveket a ""-ba helyezve rendelheti meg! Ha a keresett könyv nem található, kérjük, jegyezze elő, s igyekszünk minél hamarabb beszerezni. (További segítség...)

Belépés

Még nem regisztrált? Kattintson a Facebook-belépés gombra vagy, ide kattintva hagyományos regisztrációt kezdeményezhet.

Súgó

Jelszó-emlékeztető kérése

A jelszó-emlékeztetőt elküldtük a megadott e-mail címre.
A levél kézbesítése legfeljebb néhány perc. Ha jelszó-emlékeztetője nem érkezik meg egy órán belül, kérje kollégáink segítségét!
A megadott email cím nem található
Ehhez az e-mail címhez nem áll módunkban jelszó-emlékeztetőt küldeni!

Az e-mail címhez, amelyhez az imént jelszó-emlékeztetőt kért, nem visszaigazolt felhasználói fiók tartozik, ezért ezzel az e-mail címmel és a hozzá tartozó jelszóval egyelőre nem lehet belépni. Kérjük, ellenőrizze e-mail postafiókját, és a kiküldött értesítőben található link segítségével erősítse meg regisztrációs szándékát. Ezt követően az eredetileg megadott jelszavával beléphet felhasználói fiókjába.

A megadott e-mail címre nincs lehetőség jelszó-emlékeztetőt kérni.

Jelentkezzen be Facebook vagy LinkedIn segítségével!

Adja meg korábban regisztrált e-mail címét, hogy elküldhessük Önnek a jelszó-emlékeztetőt!