tartalom:
˝A sikeres menedzsment kulcsa a megfelelő marketingterv, melynek ez a könyv nélkülözhetetlen útmutatója.
Ne számítson könnyű menetre. Malcolm McDonald kalauza sodró lendületű és provokatív, de a gondolatmenet feszesre szabott. Nincsenek benne sem közhelyek, sem konyhakész megoldások. Vannak ellenben komoly, izzasztó tesztek és feladatok, amelyek képessé teszik önt annak elemzésére, miért nem működnek a marketingtervei, és mit kell tennie, hogy biztosan működjenek. Itt megtalál mindent, amire szüksége van, többek között, hogy miként illeszkedik a marketingtervezés a vállalati tervezésbe; hogy mit kellene tartalmaznia a marketingtervezés folyamatának; hogy miként definiálja még a tervezés előtt a piacokat és a szegmenseket; hogy mit kell a tervnek tartalmaznia; a marketing-célkitűzések és a -stratégiák megfogalmazásáról; az értékesítési, reklám-, eladás ösztönzési, elosztási és vevőszolgálati stratégiákról; hogy miként tegye marketingtervét működőképessé.˝
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető