Sas István a magyar reklámszakma kiemelkedően sokoldalú egyénisége, akinek munkáit mindig áthatja az ötletesség, az imponáló tapasztalat és a műfaj iránt érzett rajongás. Erre a könyvre mindez különösen igaz. Az igazi meglepetés azonban, hogy nincs benne múlt idő. Ez a könyv a reklám fénysebességgel változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól. Reklámszakembereknek "kötelező olvasmány". De mindenkinek ajánlott, aki értelmiséginek érezve magát, ezt a titkát is megismerve szeretne közelebb jutni a 21. század elejének megértéséhez.
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
Sas István: Reklám és pszichológia a webkorszakban
Kiadás:
h. n., 2012
Kiadó:
Kategóriák:
Pszichológia Kereskedelem Informatika
Terjedelem:
402 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9789638905413