tartalom:
˝A szervezetek új gazdagsága a menedzselt tudás elméleti keretet ad ahhoz, hogy miként kell az üzleti stratégiákat kialakítani a nem dologi eszközök alapvetően a tudás előtérbe helyezése érdekében. A könyv iránymutatásait felhasználva a vezetők megtanulhatják, hogyan azonosítsak vállalatuk tudásvagyonának mutatóit alkalmazottainak tehetségét és erejét, ügyfeleinek támogatását es érdeklődései, valamint beszállítóinak megbízhatóságát és leleményességet.
Sveiby részletesen hogyan használjuk es merjük hatékonyan ezeket a "rejtett" eszközöket, s azt, hogy hogyan ellenőrizzük őket a pénzügyi siker érdekében. A WM-data ről, a Skandia AF5-ről vagy a Celemirol szóló vállalati esettanulmányok olyan szervezeteket mutatnak be, amelyek már kidolgoztak rendszereket az immateriális javak mérésére, és az eredményeket nyilvánosságra is hoztak Ezek a példák mintául szolgálnak, amelyek segítségével a vezetők növelhetik vállalatuk jövedelmezőségét és biztosíthatják cégük hosszú távú szervezeti sikerességét
Karl Erik Sveiby jelenleg a Queensland University of Technology (Brisbane, Ausztrália) vendégkutatója, tudásmenedzsment vezető személyisége. ˝
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető