tartalom:
˝Az ember ösztönösen hinni szeretné, hogy őt elkerülik a válságok. Az utóbbi évtizedek tapasztalata azonban inkább azt mutatja, hogy a kisebb-nagyobb válságok életünk szerves részei, amelyeket viszont ha teljesen elkerülni nem, de csillapítani lehet, amennyiben időben felkészülünk rájuk. Érvényes ez a tapasztalat mind a nyereségcélú, mind a nem nyereségcélú szervezetekre.
A válságmenedzselés, a válságkezelés az utóbbi évtizedekben egyre inkább önálló műfajjá válik, mivel speciális körülmények között speciális intézkedéseket kíván meg.
A konfliktusok, válságok - rosszabb esetben katasztrófák - teremtette helyzetben megnő az információ szerepe, illetve hiányának negatív hatása. A "második valóság", azaz az eseményeknek a nyilvánosságban való tükröződése erőteljesen visszahat a válság lefolyására, a kríziskezelés lehetőségeire és módjaira.
Ez a felismerés is indokolja, hogy a válság- és a katasztrófahelyzetek kommunikációs feladataival kiemelten foglalkozzunk. A 90-es években a public relationsnek elkülönült részterületévé fejlődött a konfliktus- és válságkommunikáció.˝
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető