A vendéglátóipari értékesítés nem jelentheti az áruk merev, üres átadását-felszolgálását a fogyasztó részére, hanem jól szervezett és irányított folyamatot, amelynek célja az, hogy a vendég számára a legkedvezőbb fogyasztási körülményeket teremtsük meg. Ha kellemes környezetet alakítunk ki számára, ha a bő étel- és italválaszték minőségben, tetszetős kiállításban és egészségügyi téren egyaránt felülmúlja a megszokott otthoni ellátást, akkor valóban vendégnek érzi magát. Úgy látja, megkapta pénze ellenértékét és máskoris szívesen eljön a vendéglátóhelyre...
SPORT ÉS PASSZIÓ / Szakácskönyv, gasztronómia kategória termékei
Gundel Ferenc, Ketter László: Vendéglátóipari értékesítés
Kiadás:
Budapest, 1965
Kiadó:
Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kategóriák:
Szakácskönyv, gasztronómia Tankönyv Kereskedelem Élelmiszeripar
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
319 p.
Kötésmód:
nyl