tartalom:
"A nyomtatott és az elektronikus sajtó munkásai, de a reklám és a PR-szakemberek is, nap mint nap beleütköznek etikai problémákba. Ahhoz, hogy ezeket képesek legyenek tévedhetetlenül felismerni és hozzáértően kezelni, nem nélkülözhetik a világos irányelveket és mások gyakorlati tapasztalatait. A Médiaetika ezekkel foglalkozik. Joggal számíthat hát mindazok érdeklődésére, akik művelik és tanulják e felelős hivatást, vagy laikusként is felelősséget éreznek a közügyek iránt.
A könyv átfogóan és az egyetemi tankönyvekre jellemző igényességgel, mégis mozgalmasan és színesen tárgyalja e fontos és időszerű témát. Elemzi a médiák szerepét a demokratikus társadalomban, a tárgyilagosság problémáját, foglalkozik a tényfeltáró tudósítás, a hírgyűjtés, a hírcsomagolás, a szerkesztői munka etikai vonatkozásaival, és a PR-munka kapcsán kitér a választási kampányok etikai kérdéseire is.
Minden fejezet végén feladatok találhatók, amelyek segítik az olvasót, hogy gyakorlatot szerezzen az etikai problémák megooldásában. A könyvet a legfontosabb amerikai médiaszervezetek etikai kódexei zárják."
leírás:
Ragasztott kötése középtájt szétesett, több lap kijár.
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető