A könyv – amelynek harminc év utáni második kiadását tartja kezében az Olvasó – akkor született, amikor a magyar gazdaságban remények ébredeztek a központi tervirányításos rendszer változására... A könyvben foglalkozunk a reklám történetével csak úgy, mint funkciójával, az egyes médiák hatékonysága közötti különbségekkel, a minőség és a bizalom kérdésével... Az új generációnak és a korábbiaknak is jó szívvel merem ajánlani a könyvet, amely nemcsak szakmai, de kortörténeti szempontból is élvezetes lehet mindazoknak, akiket érdekel Magyarország 1970-ben... (Hoffmann Istvánné)
A reklám birodalmából valódi örökzöld a maga műfajában. Szórakoztató szakkönyv, amely olvasójával nemcsak megismertetni, hanem megszerettetni is képes a szakterületet. Ez pedig most, a mindennapok reklámáradatában legalább olyan aktuális, mint harminc éve. (A kiadó)
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Buzási János, Hoffmann Istvánné: A reklám birodalmából
Kiadás:
Budapest,
Kiadó:
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Közgazdaság Kereskedelem
Terjedelem:
141 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9639197599