tartalom:
"A reklám helye első kiadásában bemutattuk, mi történik valójában egy médiaügynökségen, hogyan telik egy médiás átlagos napja; mi a reklám- és a médiaügynökség, mit takar a médiatervezés, mennyire fontos része a média a marketingkommunikációnak. Leírtuk és esettanulmányokkal illusztráltuk, mi a médiavásárlás, egyáltalán mi szükség van rá; mennyit számoltunk, elemeztünk, éjszakáztunk, látszólag unalmas és monoton dolgokkal múlatva fiatalságunkat. Szót ejtettünk ugyanakkor arról is, hogy milyen színes a médiaügynökségi munka: fogadásokra, partikra járás, médiatulajdonosokkal és hirdetőkkel való tárgyalások, rengeteg ember megismerése - azaz mennyire intenzív, pezsgő társadalmi élet a médiásé.
A reklám helyét - legnagyobb örömünkre - mind a szakmában, mind a felsőoktatásban rendkívül pozitívan fogadták; mára számos szakmabeli polcára felkerült, illetve több gazdasági és kommunikációs egyetemen és főiskolán ajánlott vagy kötelező olvasmánnyá vált. Ez, valamint az első kiadás köteteinek fogyása és a könyvben levő információk részbeni elavulása 2006-ban arra ösztönzött bennünket, hogy elkészítsük A reklám helye újabb változatát.
A második, frissített és bővített kiadás, A reklám helye 2.0 a korábbitól számos szempontból különbözik. A folyamatosan átalakuló médiapiac, a saját életünkben, munkánkban bekövetkezett változások, az első kiadással kapcsolatos visszajelzések és az azóta gyűjtött új tapasztalatok mind arra sarkalltak minket, hogy ne csak aktualizáljuk az előző kötet anyagát, de újabb témakörökkel, további felhasználói nézőpontok alapján bővítsük is, és immár tanácsadói perspektívánkból nézve még teljesebb, árnyaltabb képet alkossunk az olvasók számára a médiapiac világáról. "
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető