"A könyv célja, hogy a stratégiai menedzsment előzményeiben megtalálja mind nemzetközi, mind hazai összefüggéseit tekintve a fejlődés főbb elemeit és mozgatórugóit. Ne csak leírja, hanem elemezze is a vezetői előrelátás, vagy ahogy manapság érthetetlenül kevésbé használjuk a tervezés evolúcióját, mutassa be a stratégiai gondolkodás leginkább elfogadott modelljeit, típusait, iskoláit. A mű egyfajta jövőképet ad arról a vállalatról, amely várhatóan tipikus és sikeres lesz az új évezred első évtizedeiben, és amelynek megalkotását kell megcéloznia a már alakítandó, de önmagában is változó stratégiának."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Mészáros Tamás: A stratégia jövője
Kiadás:
Budapest, 2002
Kiadó:
Kategóriák:
Terjedelem:
264 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9639345717
tartalom:
leírás:
A könyvben néhány aláhúzás ceruzával.