"Kutatásunkban a magyar online könyvkereskedelem piaci szerkezetét és a fogyasztók árelfogadással kapcsolatos viselkedését kívántuk megvizsgálni. Alapvető motivációnk egy dinamikusan fejlődő iparág működésének bemutatása, és olyan hiánypótló kutatás sorozat megkezdése, amelyik az e-kereskedelem közgazdaságtudományi és informatikai határterületén helyezkedik el. Munkánk három fő részre tagozódik: az első fejezetben bemutattuk az e-kereskedelem jelentőségét, a magyar internet adaptációs helyzetet fogyasztói szempontból, a könyvipar működését, és az online kereskedelem iparág átalakító hatásait. A második fejezetben mélyinterjús vizsgálatok és másodlagos forrásból származó adatok alapján a hazai online könyvkereskedelem piaci szerkezetét elemeztük. Végül a harmadik részben egy több száz fős fogyasztói mintát alapul véve az online piac árrugalmasságát, és a fogyasztói árelfogadás meghatározó tényezőit mértük fel és értékeltük."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Elemzés. A hazai online könyvpiacról
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Könyvészet Statisztika Kereskedelem
Terjedelem:
301 p.
Kötésmód:
papír