"A könyv jóval nagyobb terjedelemben mutatja be a piackutatási módszereket, mint a felhasználóknak írt, hasonló célú könyvek. Az elméleti igényességgel bemutatott módszertant gazdag példaanyag és a "megtörtént" piackutatási feladatok megoldását tárgyaló esettanulmányok támasztják alá. A gyakorlati problémák piackutatási feladattá "fordításának", majd a piackutatás elvégzésének és az eredmények értelmezésének az a magas színvonalú bemutatása, amely a könyvet jellemzi, meggyőző erővel bizonyítja a piackutatás meghatározó szerepét a marketingmunka minden elemében. Ezzel az üzenettel ajánlom a könyvet mind a gyakorlatban dolgozó marketingszakembereknek, mind a gyakorlatorientált felsőfokú képzés tanárainak és hallgatóinak. (Dr. Simon Judit, egyetemi docens) A 90-es évek elején - amikor újra piackutatással kezdtem foglalkozni - szükségem lett volna a fókuszcsoport-módszer mélyebb leírására, hogy ajánlatot tudjak adni egy megbízónak. Az általam ismert szakkönyvekben erről mindössze egyetlen mondatot találtam. Egy másik esetben a monadikus tesztmódszert szerettem volna tanulmányozni, azonban a hazai források semmilyen támpontot sem adtak ehhez. Az értelmező szótárból annyit tudtam meg, hogy a "monadikus" szó jelentése "egy vegyértékű". Ebben a könyvben számtalan más módszer mellett ezek is megtalálhatók, és a konkrét marketingproblémákhoz kapcsolódó feldolgozás nagyban megkönnyíti a piackutatási technikák megértését. Nagyon jó összefoglalást ad a gyakorlatban leggyakrabban használt módszerekről, ezért hasznos nekem ez a Piackutatás szakkönyv. (Csauk Ágnes, market research manager, Kraft Jacobs Suchard)"
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Piackutatás
Szerkesztő:
Hoffmann Márta Kozák Ákos Veres Zoltán
Kiadás:
Budapest, 2000
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
398 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9631630641