tartalom:
"Mi is az a stratégia? Kinek van stratégiája? Hogyan válaszolhatunk ezekre az alapkérdésekre, amikor egyes vállalatok nagy munkával kidolgozott stratégiai dokumentumok alapján működnek, másoknál radikális változásokat tapasztalunk, megint másoknál nincsen írott stratégia, a döntések mégis stratégiai gondolkodásról tanúskodnak? Henry Mintzberg, a stratégiai szakirodalom egyik legnagyobb alakja, szerzőtársaival együtt átvágja a "gordiuszi csomót". Az egyes stratégiai iskolák igényes és mégis olvasmányos feldolgozásával, s ami a legfontosabb, bőséges példaanyaggal bizonyítja: ezekre a kérdésekre ne keressünk egyetlen, mindenre érvényes választ. Többféle stratégiai gondolkodás létezik, amelyek követése egyaránt sikerhez vezethet, a fordítva is igaz: egyetlen metódus sem garantálja a sikert. A vezetők számára a könyvnek két óriási haszna van: segíti az "önazonosítást", azaz a ráismerést a saját módszerre, valamint feltárja másféle gondolkodásmódok titkait, amelyek elvezethetnek az üzleti sikerhez.
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető