tartalom:
"A benchmarkingnak egyezményes magyar elnevezése még nincs. Úgy tűnik, éppen olyan lefordíthatatlan, mint a marketing vagy a franchise. Bízunk benne, hogy a kialakuló terminológia kérdésein a szakma hamar átlép és összpontosít a benchmarking hazai gyakorlati alkalmazására, mely munka eredménye a vállalkozás egészének és részeinek objektív minősítése. Ez a minősítés és viszonyítás az alapja a fejlesztési célok meghatározásának, ezáltal a globális versenyben való sikeres részvételnek.
A gyakorlati alkalmazás szempontjából lényeges, hogy a szerző az elméleti alapok áttekintését követően a "hogyan tegyük" kérdésekre összpontosít és a módszerek alkalmazására gyakorlati példákat mutat be. Ezen példák alkalmazhatóságát támasztja alá a hazai gyakorlatot áttekintő rész és a fogalommagyarázat.
A könyvet azon vezetőknek ajánljuk, akik a valósággal kívánnak szembenézni és tudatában vannak annak, hogy a jobbaktól nem félni, hanem tanulni kell.
A könyv magyar kiadása fontos része a State University of New York, a Magánvállalkozásokat Fejlesztő Központ Alapítvány munkájának, mely munka célja a korszerű menedzsment módszerek hazai alkalmazásának elősegítése.
Köszönjük mindazok munkáját, akik a világszerte sikeresen alkalmazott benchmarking elméletét és gyakorlatát bemutató mű magyar kiadását lehetővé tették. (Kézdi Árpád)"
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető