"Milyen tényezők idézik elő a versenyt egy adott iparágban? Mit fognak tenni a versenytársak? Hogyan fog az adott iparág (üzletág) fejlődni? Hogyan reagáljanak a stratégiai tervezők a verseny kihívásaira? Mit tegyen egy vállalat, hogy a versenyben a legjobb pozícióba kerüljön? A piacgazdaságban élethalálharcot folytató vállalatok legfontosabb kérdéseire ad választ Michael Porter világhírű könyve. A nemzetközi piaci verseny porondjára lépő magyar vállalkozóknak és vezetőknek létfontosságú tudnivalókat kínál ez a könyv, útmutatót ad például annak eldöntéséhez, hogy érdemes-e egy iparágban új vállalkozást indítani. Radikálisan átalakuló gazdaságunkban az is fontos kérdés lehet, hogy érdemes-e egy stagnáló iparágban bent maradni; ha igen, hogyan lehet profitot elérni ott, ahol mások erre nem látnak esélyt, ha viszont nem, hogyan lehet okosan távozni. A privatizálás előtt álló vállalatok tanácsokat kaphatnak az eladás előtt választható stratégiákra, míg a vétel gondolatával foglalkozó befektetők mérlegelésük megalapozásához meríthetnek ötleteket a könyvből. A Versenystratégia hasznos kézikönyv mindazok számára, akik szisztematikusan és nemcsak megérzéseikre alapozva kívánják a verseny játékszabályait és számos amerikai vállalat versenybeli magatartását megismerni. Aki professzionálisan akar sakkozni, gyakran fordul szakkönyvekhez, akármilyen született tehetség is. Porter munkája kiváló szakkönyv."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Michael E. Porter: Versenystratégia. Iparágak és versenytársak elemzési módszerei
Kiadás:
Budapest, 1993
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Sorozat:
Terjedelem:
384 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9630563649