tartalom:
A Magyar Kir. Állami Vas-, Acél- és Gépgyárak létrejötte és működése;
A MÁVAG bekapcsolása a repülőgépsárkányok és repülőgépmotorok
javításába 1936-37;
A WM 21 Sólyom felderítő-bombázó repülőgép gyártása 1939-42-ig;
A Hirth HM 504 típusú repülőgépmotorok javításának megszervezése, a lincencgyártás elindítása és lebonyolítása, valamint ennek előzményei 1938-44;
Az olasz Reggiane Re 2000 "Falco" egymotoros vadászrepülőgép licencgyártása és annak előzményei 1939-44;
M 25 Nebuló iskola- és túragép gyártása 1941-42-ben;
Az Arado Ar-96 B-3 típusjelzésű iskola- és gyakorlórepülőgép licencének megvétele, és a szériagyártás megindulása 1942-44;
A Daimler-Benz DB-605 A és B típusú repülőgépmotorok forgattyús tengelyeinek gyártása a MÁVAG diósgyőri üzemében 1942. májustól 1944. júniusig;
A Messerschmitt Bf (Me) 109 G. típusú repülőgép futómű licencgyártásának előkészületei a MÁVAG budapesti gyára B-14 jelzésű üzemében;
A MÁVAG repülőgép- ill. repülőgépmotorokat gyártó gyáregységeinek bekapcsolása a vadászprogramba.
Ár:
nincs raktáron, előjegyezhető