Napjainkban egyre kevésbé lehet túlzásnak tekinteni, ha azokat a nagy változásokat, melyek az elmúlt öt-tíz esztendő folyamán a didaktikában bekövetkeztek, a „didaktikai forradalom” fogalmával közelítjük meg és jellemezzük. A beállott és beálló változások valóban egészen mélyrehatóak, s ilyen körülmények között az új szintézisalkotás igénye, egy korszerű didaktikai összefoglalás megalkotásának szükségessége magától értetődőnek látszik.
Ez a helyzet már magában véve is elegendőképpen megmagyarázza ennek a könyvnek a létrejöttét is, néhány sajátosságát is.
Azt a világméretű erjedést, mely az elmúlt esztendőkben bekövetkezett, egyetlen könyvben természetesen rendkívül nehéz összefoglalni. Viszont nem vállalkozni e nagy és ma is folyamatban levő átalakulás valaminő regisztrálására, egy könyvben történő áttekintésére, azt jelentené, hogy kellő időben nem „tesszük át” e nagy átalakulás jövőbe mutató anyagát és tendenciáit a pedagógusképzés és a pedagógus-továbbképzés mindnyájunk számára oly lényeges területére.
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pedagógia kategória termékei
Nagy Sándor: Didaktika
Kiadás:
Budapest, 1972
Kiadó:
Kategóriák:
Pedagógia Pszichológia Tankönyv
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
239 p.
Kötésmód:
papír