˝Az Argumentum Marketing Kft. ügyvezetője, a Magyar Marketing Szövetség főtitkára vagyok. Közgazdász diplomámat marketing szakon szereztem. Szaktudásomat a későbbiekben különböző nemzetközi képzéseken bővítettem. E képzések során találkoztam először az ügyfél-elégedettség fogalmával és értettem meg fontosságát.
A cégem több mint 10 éve végez kutatásokat a gazdaság különböző területein tevékenykedő megrendelőknek, akiket valóban érdekel ügyfeleik elégedettségi szintje, és ennek ismeretében kívánják elemezni helyzetüket és a javítandó területeket.
Az elmúlt években már a másik, a tanácsadás oldalról – a hogyan tegyem elégedetté az ügyfelet? – is sok tapasztalatot szereztem. A témáról sok előadást tartottam, ill. több cikkem jelent meg.˝
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
Bohnné Keleti Katalin: Elégedett az ügyfél? Az ügyfél-elégedettség elméleti és gyakorlati alapjai
Kiadás:
h. n.,
Kiadó:
Kategóriák:
Pszichológia Közgazdaság Kereskedelem
Terjedelem:
225 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9632183649