˝Akkor járunk a legjobban, ha mi magunk alakítjuk ki a rólunk alkotott képet, hiszen ez befolyásolja egész életünket, ettől függ karrierünk. A szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miért fontos egyéniségünket eladhatóvá tenni, hogyan hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet, és építhetjük fel énmárkánkat. Legfontosabb, hogy tudjuk, miben vagyunk jók, mit is akarunk eladni - más szóval ismernünk kell önmagunkat. Legtöbbünk számára ez hosszú felfedezőutat jelent. A kötet izgalmas feladatokkal és esettanulmányokkal fűszerezve, lépésről lépésre vezet végig ezen az úton, válaszolva az énmárka-építészetet alapkérdéseire: Miért van egyre nagyobb szükségünk önmarketingre? Mi az évmárka szerepe karrierünkben? Miért lényeges meghatároznunk életcélunkat? Miért fontos tisztában lennünk képességeinkkel? Stb.˝
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
John Purkiss, David Royston-Lee: Énmárka. Tedd magad eladhatóvá!
Kiadás:
Budapest, 2010
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Sorozat:
Terjedelem:
283 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9789633040003