Vannak esetek, amikor gyors és átfogó információkra van szükség egy-egy szakterületről. Ilyenkor kell leemelni a polcról az EGYSZERŰBBEN sorozat megfelelő kötetét, amelyből gyorsan és befogadásukat megkönnyítő szerkezetben olvashatók ki az ismeretek. Ezek segítségével aztán ha még egyáltalán szükséges könnyen továbbléphetünk.
Miért szükséges a marketing egy cég sikeréhez?
Mit kell tudni a marketingről, hogy jó szakemberek legyünk?
Mi a marketingmix?
Hogyan hangoljuk össze sikeresen a marketingdöntéseket a vállalat egészének stratégiájával?
A marketing alapjai című könyv mind a szakemberek, mind a laikusok számára érthető módon megfogalmazott, példákkal illusztrált magyarázatot ad ezekre a kérdésekre. Újabb és újabb problémákat tár fel, miközben rávezet, hogyan lehet a leghatékonyabban menedzselni az oly fontos és szerteágazó stratégiai marketingfunkciókat.
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Simon Majaro: A marketing alapjai
Kiadás:
Budapest, 2000
Kiadó:
Panem Kft. Prentice-Hall, Inc.
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Sorozat:
Terjedelem:
278 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9635452861