Ennek a tanulmánygyűjteménynek az a célja, hogy segítsen a gyógypedagógia pszichológia elméleti problémáinak öntevékeny tanulmányozásában, nem pedig az, hogy kész anyagot adjon, amelyet a hallgatónak csak bevésnie és reprodukálnia kellene. Nem törekedtünk tehát arra, hogy végérvényesnek tekinthető, lezárt téziseket nyújtsunk. Előfordulnak e gyűjteményben olykor ellentétes – vagy annak látszó – állásfoglalások és elméleti koncepciók is. Az eredményes tanuláshoz tehát elengedhetetlenül fontos az előadásokon és gyakorlatokon való aktív részvétel és az anyag öntevékeny, alkotó feldolgozása.
Az egyes cikkek irodalomjegyzékét elhagytuk. Ezek helyett a kötet végén egyesített irodalomjegyzéket közlünk, amely főleg azoknak a munkáknak az adatait tartalmazza, amelyek hazai könyvtárainkban is hozzáférhetők, s így további búvárkodáshoz, elmélyüléshez felhasználhatók.
Szerkesztő
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pedagógia kategória termékei
A gyógypedagógiai pszichológia elméleti problémái. Tanulmánygyűjtemény
Szerkesztő:
Kiadás:
Debrecen, 1990
Kiadó:
Kategóriák:
Pedagógia Pszichológia Gyógypedagógia
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
167 p.
Kötésmód:
papír