A hátrányos helyzet is azon fogalmaink közé tartozik, mellyel nap mint nap szembesülünk mind a közbeszédben, mind a hírértékű médiaüzeneteken keresztül. Ezért tartalma rendkívül sokrétű, köznapi és tudományos értelmezésekkel egyaránt találkozunk. A szerzők arra vállalkoznak, hogy a hátrányos helyzet pedagógiáját elhelyezzék a tudományok rendszerében és feltárják más tudományokkal való kapcsolatát is. Megközelítésmódjukat alapvetően az interdiszciplinaritás jellemzi, melyen belül különösen a jogtudománnyal való kapcsolatot emeljük ki. Ebben a vonatkozásban hiánypótló könyvet tartunk a kezünkben.
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pedagógia kategória termékei
Várnagy Elemér, Várnagy Péter: A hátrányos helyzet pedagógiája
Kiadás:
Budapest, 2000
Kiadó:
Kategóriák:
Sorozat:
A hét szabad művészet könyvtára
Terjedelem:
168 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9639062324