Báthory Zoltán legújabb könyvében a differenciális tanításelmélettel kapcsolatos kutatásait adja közre, amelynek alapvető követelménye, hogy a tanulás megszervezése a műveltséggel kapcsolatos társadalmi célokhoz és a tanulók egyéni érdeklődéséhez, lehetőségeihez igazodjon. A mű szemléletében, tartalmában és stílusában is korszerű és színvonalas munka, magán viseli a tudományos igényesség minden kritériumát. Az elméleti alapvetéseket megtámogatja az egzakt és empirikus vizsgálatokra támaszkodó ábraanyag és jegyzetapparátus.
A kötet mind gyakorló pedagógusok, mind pedagógusjelöltek számára értékes segítség.
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pedagógia kategória termékei
Báthory Zoltán: Tanulók, iskolák - különbségek. Egy differenciális tanításelmélet vázlata
Kiadás:
Budapest, 1992
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
338 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9631844196