"Bátorság kell ahhoz, hogy azt tegyük, amit szeretnénk. A környezetünk gyakran egész mást vár el tőlünk." "Az időnk 99%-át arra fordítjuk, hogy átlagosak legyünk. A figyelemfelkeltő dolgok egy pillanat alatt történnek." "Néha ott bukkanunk figyelemfelkeltő újításokra, ahol a legkevésbé számítunk rá." Mi a bőgés? Mi az a nagy dobás, amitől egy céget, terméket, akciót észre lehet venni még ebben a korban is, amikor már "minden tehén lila"? Hogyan legyünk láthatóak a harsány reklámokkal teli világban? A fenti idézetek ebből az ötletparádét felvonultató könyvből valók, amely sokszor humorral átitatva, másszor pedig nagyon is komolyan ismertet meg bennünket a figyelemfelkeltés új módozataival, vagy éppen az új ötletekhez vezető nyitott, kreatív üzleti gondolkodásmóddal. A Mi a bőgés? ösztönző hatású történetei arról szólnak, hogyan válhatunk láthatóvá, hogyan hívhatjuk fel magunkra a figyelmet valami aprósággal, amire mindenki felkapja a fejét -szellemes kis ötlet merész újítás, a tevékenységi körén túlmutató gesztus vagy rokonszenves cselekedet révén. A könyv készítése során egyetlen tehénnek sem esett bántódása. A szerzők a szerzői jogdíjak 100%-át jótékonysági szervezeteknek ajánlják fel.
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Seth Godin: Mi a bőgés? Ne akarj tökéletes lenni - legyél inkább látható!
Fordító:
Kiadás:
Budapest, 2006
Kiadó:
Kategóriák:
Nyelv:
Magyar
Sorozat:
Terjedelem:
217 p.
Kötésmód:
papír
ISBN:
9637525904
tartalom:
leírás:
Mérete: 13 × 17 cm.