"A kötet szerkesztői magyar nyelven első ízben tesznek kísérletet egy alapvető szöveggyűjtemény összeállítására, melynek témája a tömegkommunikáció, a nyilvánosság és a média világa, s amely megfelelő szakirodalmi hátteret biztosít az oktatás számára. A kötet a hasonló válogatásoknál szélesebb témakört fog át, s a közvetlen médiavonatkozásokon kívül a nyilvánosság és közvélemény bizonyos aspektusait is hangsúlyosan tárgyalja, a társadalmi kommunikáció kérdéskörét állítva a középpontba. A tanulmányok szerzői között a szociológusok mellett politológusokat és szociálpszichológusokat is találunk. A különböző megközelítések együttes megjelentetése lehetőséget nyújt arra, hogy az olvasó maga teremtsen összefüggést az egymásra olykor kevéssé reflektáló kutatási területek között."
GAZDASÁG / Gazdaság vegyes kategória termékei
Média, nyilvánosság, közvélemény. Szöveggyűjtemény
Szerkesztő:
Angelusz Róbert Tardos Róbert Terestyéni Tamás
Kiadás:
Budapest, 2007
Kiadó:
Kategóriák:
Gazdaság vegyes Sajtó Szociológia
Nyelv:
Magyar
Terjedelem:
1042 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9789639610934