„Hála, a szerzők áldozatos, évtizedes munkájának, a kezdeti, megtapasztalt gyerekbetegségek leküzdése után, mára eljutottunk oda, hogy a vállalatvezetők nem pénzkidobásnak hanem az üzleti élet szerves részének tekintik a rendezvényeket, társasági eseményeket és hajlandóak - sokszor nem is kevés - pénzt áldozni a megrendezésre. Az ilyen befektetések megtérülése nem mutatható ki számokkal, csupán a vevők, beszállítók, alkalmazottak elégedettsége az, amin le lehet mérni a sikert. Alapvető és az üzleti élet számára is elengedhetetlen, nagyon olvasmányos kiadványt tart kezében a Kedves Olvasó."
(Horváth Balázs kommunikációs Igazgató, IBM Storage Products Kft.)
„A rendezvényszervezők garmadával találnak a könyvben ötleteket. Nem is értem, a szerzők hogy lehettek ennyire bőkezűek?! Semmi irigység - ,,ezt csak én tudom" - hanem átadtak mindent, hogyan kell pályázni, milyen ütemezésben kell felkészülni, milyen algoritmus szerint épüljön ki a rendezvény. Nagy ajándék ez, még nem kezdő rendezvényeseknek is!
Nagyon kedvesek, plasztikusak és használhatóak a példaként felhozott sztorik, a könyv hitelességét erősítik."
(Görög Ibolya, protokollszakértő)