A globalizáció előretörésével a termékek és szolgáltatások sikerében egyre fontosabb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. Jelen kötet közérthetően és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó szakterület legfontosabb kérdéseiben. Létező márkák titkairól lebbenti fel a fátylat, elemzi a márkaépítés folyamatát, valamint névadási, pozicionálási, arculattervezési és promóciós szempontokat mutat be. Ezek az ismeretek a márkamenedzsmenttel kapcsolatos gyakorlati problémák megoldásakor is jól hasznosíthatók. A könyv kitér a branding összetett témaköréhez kapcsolódó, változatos szakterületek rövid bemutatására. Megismerhetjük a márkaépítés legfontosabb elemeit, például a pozicionálást, a történet mesélést, a designt, az árképzést és a kapcsolattartást. Emellett megtudhatjuk, hogy a márkaépítés miként alkalmazható ? a termékeken és szolgáltatásokon túl ? szervezetekre, emberekre és helyszínekre, valamint azt is, hogy segítségével milyen eredmények érhetők el.
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
![Mi az a branding? Mi az a branding?](/images/item_image/644/791565.jpg)
Matthew Healey: Mi az a branding?
Kiadás:
Budapest, 2009
Kiadó:
Kategóriák:
Pszichológia Kereskedelem Grafika
Sorozat:
Terjedelem:
256 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9789632440682