Párosítva a leghatásosabb tradicionális meggyőzéstechnikákkal, e könyv egyszerű, tömör, gyakorlati összefoglalóját adja a dolgok működésének, illetve kudarcba fulladásának. Az üzletemberek, marketing szakemberek és bárki, aki abból él, hogy másokat meggyőzzön, nem hivatkozhat ezután a legújabb, leghatásosabb eszközök és taktikák hiányára, mert ez a mű mindezeket tartalmazza. Mindezt forradalmian új rendszerbe szedve, s ezáltal megtanulunk kevesebb, mint nyolc perc alatt bárkit eljuttatni az „igen” válaszig. Új ötletek, s technikák gazdag tárházával, a meggyőzőképesség soha eddig fel nem fedett titkaival, a Meggyőzés tudománya megmutatja, hogyan kell meggyőző külsővel megjelenni, hatásos. és erőteljes testbeszéd üzeneteket küldeni illetve fogadni, a vonzerőt maximálisra fokozni, elérni, hogy másik ember jól érezze magát beszélgetés közben, kérdések alapján kideríteni beszélgetőtársam vágyai szükségleteit és szokásait; titkos eszközökkel gyorsan hitelesképet festeni magamról, meggyőzni partneremet a „nem” negatív következményeiről, állhatatosnak – de nem zavaróan bosszantónak – lenni.
A Meggyőzés tudománya a leghatásosabb technikák mögött féltárja a szigorú tudományt is – miként hát a környezet a hallgatóra, hogyan alakítanak ki szokásokat és rutint az emberek (hogyan lehet ezekről leszoktatni őket), hogyan működik a tudatos és tudatalatti elme.
Ez a könyv több, mint egyszerű könyv az eladás mesterségéről, ez a könyv megváltoztatja a kommunikációt a legegyszerűbb emberektől kezdve, az ügyfelekkel, a családtagokon át, a barátokkal bezárólag.
A meggyőzőképesség Szent Grálját tartja kezében az olvasó – a „nem” „igenné” változtatásának bizonyított eljárását.