„Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell (…) módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget a meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget.” (Kotler)
A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő – és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján.
TÁRSADALOMTUDOMÁNY (történelem nélkül) / Pszichológia kategória termékei
Marketing lépések. Nyereséges növekedés és megújulás a 21. században
Szerző:
Dipak C. Jain Philip Kotler Suvit Maesincee
Kiadás:
Budapest, 2003
Kiadó:
Kategóriák:
Terjedelem:
177 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9635306318