"Gyakorlatilag nincs olyan szerep az ápolástan tudományában, amely ne tartalmazná a tanítás-tanulás folyamatát. A klinikai-gyakorlati és az elméleti ápolástan megfelelő használata az alkalmazott oktatási formák és oktatási folyamatok fejlődését eredményezi. Szellemileg a tanár és a tanuló is gazdagszik. Jobban szolgálja a tanulók érdekeit az az eljárás, amikor megértik a célokat, az egyéni oktatói erőfeszítéseket, a tantárgyakat és a tantervi elvárásokat. A világosan megfogalmazott elveket jól szervezett oktatás követi. Azok a személyek, akik elkötelezték magukat egy program szerkezetének és alkalmazhatóságának a fejlesztése és megértése mellett, segítséget kapnak az ebben a fejezetben található elméletek, célkitűzések és folyamatok leírása révén. A szerzők arra vállalkoztak, hogy elmagyarázzák az ápolástant oktatók és mások különböző tanítási módszereit, amelyek a jövőben adaptálhatók lesznek. Az eljárás abban pragmatikus, hogy a magyarázatok világosak, és az alkalmazást segítik. Vannak olyan megbeszélések, amelyek a metodológiára irányulnak, hogy a tantestületet az innovatív módszerek alkalmazására motiválják.
Ez a könyv sok olyan konstrukciót és folyamatot mutat be, amelyek az ápolástan oktatásában fontosak. Leírások olvashatók, hogyan kell egy témát megszervezni és kivitelezni. A hallgatók számára egy téma filozófiai tartalma csak akkor válik megérthetővé, feldolgozhatóvá, ha értik a oktatás szerkezetét is."
TUDÁSFORRÁSOK / Tankönyv kategória termékei
Innovatív tanítási módszerek az ápolástanban
Szerkesztő:
Fordító:
Kiadás:
Budapest, 1997
Kiadó:
Kategóriák:
Terjedelem:
313 p.
Kötésmód:
karton
ISBN:
9632423224